A. Ringkasan Lowongan Pekerjaan:
- PT Travira Air
- Lokasi: Jakarta Raya
- Posisi: Asisten Administratif (Administrasi & Dukungan Perkantoran)
- Tipe Pekerjaan: Full time
B. Rincian Loker:
Administration Staff Shall:
- Making financial reports for air crew,
- Preparing all documents to support air crew activities or tasks,
- Coordinating with air crew or supervisors for travel matters,
- Making travel documents for air crew.
Requirements:
- at least Diploma or Bachelor Degree in Aviation or related major,
- Two years experience working in the aviation industry,
- Familiar with aviation industry,
- Fresh graduate are welcome to apply,
- Fluent in both spoken and written English,
- Strong analytical thinking, detail oriented,
- Good communication,
- Strong Microsoft Office skills (min. Word, Excel, PowerPoint),
- Solid integrity with pro-active & positive attitude and commitment to perform and deliver result is a must,
- Mature, initiative, hard-working, and able to work under pressure,
- Good interpersonal, communication, and presentation skills,
- Willing to be placed at Halim Perdana Kusuma Airport.
Pertanyaan dari perusahaan
- Lamaran kamu akan mencakup pertanyaan-pertanyaan berikut:
- Apakah kamu berpengalaman dalam pekerjaan administrasi?
- Berapa gaji bulanan yang kamu inginkan?
- Produk Microsoft Office apa saja di bawah ini yang bisa kamu gunakan?
- Kualifikasi mana yang kamu miliki?
- Bahasa apa saja di bawah ini yang fasih kamu gunakan?
- Bagaimana kamu menilai kemampuan bahasa Inggrismu?
C. Himbauan:
Jangan berikan detail bank atau kartu kredit Anda saat mengirimkan lamaran kerja.
D. Sumber informasi:
Website id.jobstreet.com
E. Apply Lamaran
Silahkan kirimkan lamaran Anda melalui situs id.jobstreet.com dengan link:
https://id.jobstreet.com/id/job/82374698
Demikian informasi lowongan kerja ini. Terima kasih atas kunjungannya. Semoga bermanfaat.
Komentar
Posting Komentar